Online je merk versterken en contact met je doelgroep onderhouden via Facebook? Dat kan nog steeds ook al gaat Facebook iets dalen qua aantal gebruikers blijft het een goed kanaal om je doelgroep te bereiken én te activeren! Tijdens de Facebook Training van BrightSocial leer je praktisch en concreet hoe je Facebook succesvol inzet én ga je met een berg kennis naar huis.
Waar bestaat de Facebook training uit?
Om te beginnen gaan we jouw Facebook pagina onder de loep nemen en met je meedenken hoe we deze meer passend maken voor jouw doelgroep en doelstellingen. De basisprincipes en do’s & dont’s worden uitgelegd. Ook worden de gewenste call to action buttons richting je website of webshop besproken. Vervolgens gaan we het hebben over welk type berichten er mogelijk en geschikt kunnen zijn; zowel qua vorm als qua inhoud. Denk hierbij aan video’s, blogs en vlog’s, artikelen en updates. Wat zijn nu de manieren om je doelgroep te bereiken op Facebook. Hoe krijgen je berichten het beste bereik en beter nog zet je ze aan toch actie.
Facebook wordt vaak pas écht effectief als je het combineert met een slimme strategie en professionele uitingen. Tijdens de Facebook training leer je aan welke eisen een goede update moet voldoen en hoe je hier een lijn in kunt aanbrengen. Daarnaast krijg je inzicht in hoe je je resultaten meetbaar kunt maken en ook hoe je reacties (berichten, vragen en klachten) kunt monitoren en managen.
Inhoud van de Facebook training
- Facebook Facts en nieuwste cijfers
- De doelstelling voor Facebook in lijn met je bedrijf
- Gezamenlijk de pagina optimaliseren
- Alle ins en outs van sterke content, zowel visueel als in tekst
- Uitleg algoritme van Facebook en do’s en dont’s
- Vergroten van je zichtbaarheid op Facebook
- Op welke manier kun je leads genereren?
- Optioneel: adverteren én hoe werkt de Power Editor?
- Resultaat meten in de Facebook statistieken en in Google Analytics
Voor wie is de training geschikt?
Voor iedereen die meer resultaat wil behalen met de inzet van Facebook, waaronder:
- MKB-ondernemers
- (Online-) Marketeers
- Communicatie adviseurs
- Marketing en Sales Managers
- Marketing, communicatie en PR medewerkers
- Productmanagers
Overige zaken
- Een bijeenkomst van ongeveer een dagdeel (kan online of In-company)
- Enige basiskennis is een pré (niet noodzakelijk)
- Vooraf een telefonische intake om de training op elkaar af te stemmen
- Bewijs van deelname-certificaat
- Hand-outs van de presentatie
- Na 30 dagen een ‘aftercall’ voor bevindingen en verdere ondersteuning te bieden
Vraag vrijblijvend een offerte aan
De prijs wordt bepaald op basis van verschillende factoren zoals niveau, locatie en aantal deelnemers. Per training kan worden uitgegaan van €500,- tot € 750 per dagdeel/training. Neem voor meer informatie contact op via 076 – 879 50 88 of gebruik het formulier om vrijblijvend een offerte aan te vragen voor een Facebook Training.