Online je merk versterken en contact met je doelgroep onderhouden via Facebook? Dat kan nog steeds ook al gaat Facebook iets dalen qua aantal gebruikers blijft het een goed kanaal om je doelgroep te bereiken én te activeren! Tijdens de Facebook training voor bedrijven van BrightSocial leer je praktisch en concreet hoe je Facebook succesvol inzet én ga je met een berg kennis naar huis. Onze Facebook training is een van onze populairste social media trainingen en we hebben al veel bedrijven geholpen met het vergroten van hun bereik en leads via dit kanaal.
Waar bestaat de Facebook training voor bedrijven uit?
Om te beginnen nemen we jouw Facebook pagina onder de loep denken we mee hoe we deze meer passend maken voor jouw doelgroep en doelstellingen. We leggen daarbij de basisprincipes en do’s & dont’s uit. Daarna bespreken we de gewenste call-to-action buttons richting je website of webshop. Vervolgens gaan we het hebben over welk type berichten er mogelijk en geschikt kunnen zijn; onze Facebook training bespreekt deze zowel qua vorm als qua inhoud. Denk hierbij aan video’s, blogs en vlogs, artikelen en updates. Je krijgt inzicht in manieren om jouw doelgroep te bereiken op Facebook, door berichten te plaatsen met het beste bereik. Zo zet je ze aan tot actie.
Facebook wordt vaak pas écht effectief als je het combineert met een slimme strategie en professionele uitingen. Tijdens de Facebook training leer je aan welke eisen een goede update moet voldoen en hoe je hier een lijn in kunt aanbrengen. Daarnaast maken we jouw resultaten meetbaar en geven we tips hoe je reacties (positief én negatief) kunt monitoren en managen.
Inhoud van de Facebook training voor bedrijven
- Facebook facts en de nieuwste cijfers
- Jouw doelstelling voor Facebook in lijn met je bedrijf
- Gezamenlijk de pagina optimaliseren
- Alle ins en outs van sterke content, zowel visueel als in tekst
- Uitleg algoritme van Facebook en do’s en dont’s
- Hoe vergroot je de zichtbaarheid op Facebook?
- Op welke manier kun je leads genereren?
- Optioneel: adverteren én hoe werkt de Power Editor? (Facebook Ads training)
- Resultaat meten in de Facebook statistieken en in Google Analytics
Voor wie is de Facebook training geschikt?
Voor iedereen die meer resultaat wil behalen met de inzet van Facebook, waaronder:
- MKB-ondernemers
- (Online-) Marketeers
- Communicatie adviseurs
- Marketing en Sales Managers
- Marketing, communicatie en PR-medewerkers
- Productmanagers
Overige zaken
- Een bijeenkomst van ongeveer een dagdeel (kan online of In-company)
- Enige basiskennis is een pré (niet noodzakelijk)
- Vooraf een telefonische intake om de training op elkaar af te stemmen
- Bewijs van deelname-certificaat
- Hand-outs van de presentatie
- Na 30 dagen een ‘aftercall’ voor bevindingen en om verdere ondersteuning aan te bieden
Vraag vrijblijvend een offerte aan
De prijs wordt bepaald op basis van verschillende factoren zoals niveau, locatie en aantal deelnemers. Per training kan worden uitgegaan van €500,- tot € 1.500 per dagdeel/training. Neem voor meer informatie contact op via 076 – 879 50 88 of gebruik het formulier om vrijblijvend een offerte aan te vragen voor een Facebook Training.