Voor jouw website is het belangrijk dat jij goed vindbaar bent in Google. Als jij vervolgens snel meer bereik & meer bezoekers wilt genereren, kan je er voor kiezen om betaalde advertenties te plaatsen in Google via Google Ads (voorheen Google AdWords). Een slimme zet van Google natuurlijk, want het kost veel meer tijd en inspanning om via het organisch zoeken die gewenste posities te realiseren, zeker in een competitieve markt. De campagnespecialisten van BrightSocial kunnen je hierbij op weg helpen en je leren hoe Ads in de basis werkt in deze Google Ads training.
Na het volgen van de training kun je zelf campagnes opzetten en weet je welke mogelijkheden daarbinnen zijn. Ook kom je te weten hoe je de resultaten meetbaar maakt, hoe je je campagnes verder kunt optimaliseren en het rendement kunt verhogen. We leren je de basisprincipes, geven je praktische tips mee en wijzen je op veel gemaakte fouten in het accountonderhoud die we in de praktijk tegen zijn gekomen.
Wat leer je tijdens de Google Ads Advanced training?
- In het kort de basis van Google ads
- Hoe zet je een goede campagne structuur neer?
- de beste instellingen van een campagne met oa. biedingsopties en advertentieroulatie
- welke advertentiegroepen zijn noodzakelijk
- Gebruik maken van extensies
- Advertentieplanning
- Optimalisatie technieken voor meer resultaat oa. kwaliteitsscore en conversieoptimalisatie
- Kosten optimalisatie
- Testmogelijkheden
- Koppeling met Google analytics
- Conversies meten
Voor wie is de training geschikt?
Voor iedereen die al gebruik maakt van Google ads en de kennis wil vergroten:
- MKB-ondernemers
- (Online-) Marketeers
- Communicatie adviseurs
- Marketing- en Sales Managers
- Marketing, communicatie en PR medewerkers
- Productmanagers
Na afloop van de training ben jij thuis in de optimalisatie van Google Ads en kun je geavanceerde campagnes beheren en optimaliseren zodat het bijdraagt aan de groei van het bedrijf.
Overige zaken
- Een bijeenkomst van ongeveer een dagdeel (kan online of In-company)
- Enige basiskennis is een pré (niet noodzakelijk)
- Vooraf een telefonische intake om de training op elkaar af te stemmen
- Bewijs van deelname-certificaat
- Hand-outs van de presentatie
- Na 30 dagen een ‘aftercall’ voor bevindingen en verdere ondersteuning te bieden
Vraag vrijblijvend een offerte aan
De prijs wordt bepaald op basis van verschillende factoren zoals niveau, locatie en aantal deelnemers. Per training kan worden uitgegaan van €500,- tot € 1.500 per dagdeel/training. Neem voor meer informatie contact op via 076 – 879 50 88 of gebruik het formulier om vrijblijvend een offerte aan te vragen voor een Google Ads Training.